Fornøydhetsgaranti
VÅR FORNØYDGARANTI
Hos Nikita Hair og Sayso by Nikita ønsker vi at alle kunder skal forlate salongen fornøyde. Derfor tilbyr vi FORNØYDGARANTI – vår trygghet til deg som kunde.
Hva betyr fornøydgaranti?
Hvis du ikke er helt fornøyd med behandlingen din, fikser vi det – helt gratis! Det eneste du trenger å gjøre, er å gi oss beskjed så fort som mulig. Vi ønsker at du skal føle deg godt ivaretatt, og vi lover å gjøre vårt beste for at du blir fornøyd.
Vi ser det som en mulighet!
Vi vet at de fleste kunder sjelden klager, men dersom noe ikke ble som forventet, vil vi høre fra deg. For oss er en klage en mulighet til å gi deg en bedre opplevelse – og kanskje få deg som kunde for livet!
Vårt løfte
- Vi tar kundeklager seriøst og gir rask tilbakemelding.
- Vi retter opp eventuelle feil uten ekstra kostnad.
- Vi sørger for at du går ut av salongen med en frisyre du er fornøyd med.
Vårt motto
Er du fornøyd, fortell det til andre. Er du ikke fornøyd, fortell det til oss!
Vår fornøydgaranti – Vi fikser det uten ekstra kostnad!
Har du spørsmål eller ønsker du en justering? Ta kontakt med din Nikita Hair salong – vi er her for deg!
NB! Hvis du forsøker og orde opp selv, eller slipper til en annen frisør kan du miste reklamasjonsretten din. Dette i henhold til forbrukerrådet.